Spread the love

Kahvakuula treenipaita on nyt saatavilla. Minun ensimmäinen paita on ulkona!

Minulla on aika pitkä historia t-paitojen kanssa. Ajattelin tässä postauksessa kertoa hieman miten idea paidoista syntyi.

Ennen kuin aloitin personal trainerina vuonna 2009, omistin seripainon Espoossa.

Minulla oli siellä t-paitakaruselli sekä tampopainokoneet. Painoin t-paitoja, kangaskasseja, kyniä, golfpalloja ja kaikkea muutakin liikelahjaa.

Pyöritin sitä monta vuotta. Sen jälkeen olin töissä Marabulla (entinen Spacio) vuosia, joka toi Suomeen seripainoihin painovärejä Ruotsista. Kävin painotaloissa ympäri Suomea ja autoin heitä ratkaisemaan painoon liittyviä ongelmia.

Joten olin ollut jo kauan tekstiilialalla ennen kuin siirryin liikunta-alalle 2008 – 2009.

Kun sitten salit suljettiin valtion käskyllä muutama vuosi sitten, päätin kehitellä jotain muuta tekemistä. Minulla oli niin tylsää istua kotona pyörittämässä peukaloita kun en voinut tehdä mitään.

Eräänä iltana se sitten välähti jostain mieleen ja heräsi ajatus alkaa jälleen tekemään t-paitoja monen vuoden tauon jälkeen.

Tuumasta toimeen!

Hankimme veljeni kanssa lämpöprässin, teimme grafiikat ja otimme painokalvot Siirtokuvalta.

Sen verran tekniikat olivat kehittyneet 20 vuodessa, ettei tarvinnut enää itsea alkaa tekemään seuloja tai nyppimaan kalvoja puhtaaksi. Nykyään kaikki meni suoraan tietokoneelta painokalvolle. Helppoa.

Tästä sai alkunsa LevelUp Printing, joka oli meidän side hustle koronavuodet.

Kävimme myymässä t-paitoja paikallisissa tapahtumissa sekä kirjamessuilla ympäri Suomea. Kauppa kävi hyvin ja paitojen tekeminen oli hauskaa.

Levelupin projekti päättyi viime vuonna, koska olimme jo kaikki siirtyneet pikkuhiljaa muihin hommiin ja sille ei ollut enää aikaa. Suljimme myös oman kuntokeskuksemme Naantalissa viime vuoden lopulla ja ideana oli tehdä jotain ihan muuta välillä.

Minulle jäi kuitenkin kytemään edelleen ajatus tehdä paitoja pienimuotoisesti. Joten pidin koneet ja inventaarin.

Siitä tullaan tähän päivään. Nykyään olen sitten töissä tuolla Siirtokuvalla, josta aikaisemmin otin painokalvot. Nyt teen niitä kaikille painotaloille.

kuulailua

IT’S A BEAUTIFUL DAY FOR KETTLEBELLS

Tämä on ensimmäinen kahvakuula treenipaitani. Retroaurinko näyttää aina hyvältä kaikissa, joten laitoin sen myös tähän designiin mukaan. Klikkaamalla otsikkoa tai kuvaa, pääset verkkokauppaani.

Minulla on runsaasti muitakin ideoita ja työstän niitä aina välillä valmiiksi t-paidaksi asti.

Kaikki myymäni paidat ovat unisexiä ja mustia väriltään. Minulla on ihan vähän varastossa myös punaisia t-paitoja sekä muitakin hajavärejä.

Saatavilla olevat koot ovat S, M, L, XL, 2XL, 3XL ja 4XL.

Jos noudat paidan minulta Naantalista, se kustantaa sinulle 29€. Jos taas haluat postilla, lähetän sen sinulle hintaan 35€. Jos tarvitset useamman, pyydä tarjousta rohkeasti meilillä.

Paidat ovat Bella Canvasta ja suuremmat koot Fruit of the Loomia.

Tässä alla kuvassa päälläni on L-kokoa.

kahvakuula treenipaita

Kahvakuula Treenipaita #1

Jos pidät kuulista yhtä paljon kuin minäkin, tämä paita päällä saat heti ihailevia katseita. Saat myös kysymyksiä kuulista, koska kaikki tietävät että treenaat kuulilla sen jälkeen.

Paita on nyt saatavilla. Lisää designeja tulee kesän aikana.

Tästä lisää ideoita treeneihin tai aloittamiseen:

kuva ja nimmari